Ημέρα αθλητικών δραστηριοτήτων

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, θεσμοθέτησε με την 143571/Γ4/10-09-2014 Υ.Α. ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους η οποία για το τρέχον σχολικό έτος ήταν η 5 Οκτωβρίου 2015. Στις σχολικές μονάδες της χώρας δεν έγιναν μαθήματα αλλά διοργανώθηκαν αθλητικές και άλλες - επικουρικές ως προς το θεματικό άξονα - εκδηλώσεις.

Καθώς το 2016 είναι έτος διεξαγωγής Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο θεματικός άξονας του σχολικού έτους 2015-2016 είναι «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στο 6/θ ολοήμερο δημοτικό σχολείο Κάτω Παναγιάς-Κυλλήνης διεξήχθησαν ενδοσχολικές αθλητικές αλλά και παράλληλες δραστηριότητες με πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων.

Θέλοντας να αναδείξουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου βιωματικά μέσω των αθλητικών δράσεων αλλά και των παράλληλων εκδηλώσεων το εύρος των Ολυμπιακών Αξιών που διαπερνούν τόσο τα Ολυμπιακά, όσο και τα Παραολυμπιακά αθλήματα προέβησαν σε διάφορες εκδηλώσεις.
Ξεκινώντας με την προβολή ταινιών, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την ιστορία των Ολυμπιακών αγώνων και την εξέλιξή τους από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας. Ιδιαίτερη αναφορά-παρουσίαση έγινε στους αγώνες του 2004 που φιλοξενήθηκαν στην Ελλάδα. Έπειτα, ακολούθησαν αποσπάσματα από παραολυμπιακούς αγώνες ώστε οι μαθητές του σχολείου να αναγνωρίσουν και να επιδοκιμάσουν την προσπάθεια, το συναγωνισμό και την προσωπική υπέρβαση των αθλητών. Παρουσιάστηκαν τα παραολυμπιακά αθλήματα όπως αυτά αναφέρονται στην αγγλική γλώσσα που συνήθως χρησιμοποιείται ως επίσημη γλώσσα σε ανάλογες παγκόσμιες διοργανώσεις.
Με μεγάλη χαρά και περηφάνια οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές υποδέχτηκαν το μαραθωνοδρόμο κ. Τάσο Παπούλια που με την αφήγηση των δικών του βιωμάτων και προσπαθειών έδειξε στους μαθητές τη δύναμη της ψυχής των αθλητών. Ακολούθησε συζήτηση στην οποία οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον.
Το τρίτο μέρος των εκδηλώσεων περιλάμβανε αθλητικές δραστηριότητες από τους μαθητές (σκυταλοδρομία, πάλη) και ήρθαν σε επαφή με τα παραολυμπιακά αθλήματα όπως αγώνες δρόμου με συνοδό. Έτσι, τα παιδιά ενημερώθηκαν αλλά και βίωσαν τη διαφορετικότητα κάποιων ατόμων με ειδικές ανάγκες.Οι εκδηλώσεις της ημέρας περιλάμβαναν κατασκευή κολάζ με τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα.



Related Posts
Previous
« Prev Post